X
تبلیغات
شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت

31 درباره :

ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت

کسب و کارهای ایننترنتی در سالهای اخیر رشد چشم گیری را در بین مالکان کسب و کار از آن خود نموده است. از این رو خیلی از مالکان کسب و کار تمایل دارند که کسب و کار خود را در فضای آنلاین بر روی وب سایت پیاده سازی نمایند. البته هرچند این فقط در مورد کسب و کارها صدق نمی کند و بسیاری از اشخاص هستند که تمایل به داشتن سایت های شخصی، خبری و … دارند.

در نتیجه وقتی شخصی تصمیم میگیرد که سایتی برای خود و یا کسب و کار خود داشته باشد این سوال برای او مطرح می شود که در حال حاضر وب سایت مورد نظر خود را به چه شخص و یا شرکتی واگذار نماید.

ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت

در ادامه به برخی ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب می پردازیم:

۱-گرافیک و نقش مهم آن در طراحی سایت:

بر اساس دانش روز در زمینه طراحی سایت کارشناسان امر عقیده دارند که رویکرد گرافیکی به تصاویر از سفالینه‌های شوش و سیلک تا نگارگری کتاب‌های خطی در فرهنگ ما جایگاه ویژه‌ای داشته است. طراحی نماد، تصویرسازی، صفحه آرایی و خطاطی (تایپوگرافی) هم در آثار هزاران سال پیش دیده می‌شود و هم در مدرن‌ترین آثار امروزی. آنچه باعث شده این رویکرد طراحی همچنان زنده بماند، انعطاف پذیری آن نسبت به تغییرات و پیشرفت‌های جوامع است. مثلا با اختراع چاپ، هنر نگارگری جایگاه خود را به صفحه آرایی و تصویرسازی داده است و حالا امروز، پدیده اینترنت اتفاقی به همان اهمیت اختراع خط یا چاپ است و در این عرصه نیز گرافیک حرف آخر را می‌زند.
با پیشرفت جوامع، استفاده عوام مردم از اینترنت روز به روز افزایش یافته است و اکنون به یکی از قدرتمندترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها تبدیل شده است و برگ برنده این رسانه در این نکته است که بخش اعظمی از مخاطبان، خود نیز تولیدکننده محتوا هستند. به طوری که روزانه بیش از هفت میلیون صفحه به اینترنت اضافه می‌شود.اگر به یاد آوریم که نحوه نمایش محتوا در وب غالبا به صورت متن و تصویر است، جایگاه و حوزه تاثیر گرافیک را در این عرصه می‌توانیم درک کنیم. مسلما نمی‌توانیم انکار کنیم که این گرافیک است که نهایتا میزان تاثیر و جذب مخاطب را تعیین می‌کند.طراحی گرافیک سایت فقط نقش تزئینی و جانبی را در یک وب سایت ندارد. گرافیک صفحات وب در مرحله اول باید سهولت دسترسی و نظم دهی به محتوا را تضمین کند و بعد به جنبه های تزئینی بپردازد استفاده از طراحی وب سایت مناسب و گرافیک حرفه ای و با کیفیت در آن باعث می شود کسب و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد. اصولاً به حرفه ای ها بیشتر اعتماد می شود و اعتماد باعث فروش بیشتر خواهد شد.

گرافیک و نقش مهم آن در طراحی سایت

 

۲-کارایی و سرعت عملکرد سایت:

برخی از سایت ها پس از مدتی کار کردن دچار کندی قابل ملاحظه ای می شود که این امر به دلیل بالا رفتن حجم بانک اطلاعاتی و رعایت نکردن یک سری از نکات فنی در پیاده سازی وب سایت ها می باشد. به عبارتی دیگر وقتی کاربر به صفحه ای ارجاع داده می شود که قرار است یک سری از اطلاعات موجود در سایت که در بانک اطلاعاتی موجود می باشد را مشاهده نماید با مشکل طولانی بودن واکشی اطلاعات از بانک اطلاعاتی مواجه می شود.

تیم بسیار قوی شرکت طراحی سایت وب افرا با بهره مندی از دانش روز و نیروی متخصص خود بهترین عملکرد و سرعت را در طراحی های خود داشته است.

کارایی و سرعت عملکرد سایت

۳-پیاده سازی رابط کاربری(UI):

UI مخفف کلمه User Interface میباشد که به صورت به “رابط کاربری” معنا میشود. بر خلاف UX که بر احساس کلی کاربر از یک محصول معطوف است، UI به چگونگی صفحه بندی محصول توجه دارد. آنها مسئول طراحی هر صفحه با ابزارها و صورتی هستند که بتواند مسیری که طراح UX طراحی نموده را پیاده سازی و جایگذاری نماید. به عنوان مثال زمانی که یک طراح UI میخواهد یک داشبورد سیستم آمارگیری را پیاده سازی کند، ممکن است تصمیم بگیرد که مهمترین موضوع صفحه را در بالای صفحه قرار دهد، و یا آن را در نوار کناری صفحه و یا با طراحی یک دکمه آن را به گونه ای که به تجربه مشاهده ای کاربر و کلیت طرح کمک نماید نمایش بدهد.

همنچین طراحان UI معمولاً وظیفه یکپارچگی سبک طراحی در کل روند محصول را نیز بر عهده دارند، به صورتی که به صورت شهودی، نوع چینش و محتوای صفحات با یکدیگر همخوانی داشته باشد و همچنین زبان طراحی مورد استفاده سازگاری خودش را در تمامی روند ها و صفحات محصول حفظ نماید. حفظ این ثبات در نمایش المان ها، نمایش خطاها و سبک طراحی ضروری می باشد.

شرکت طراحی وب افرا مفتخر است بهترین کیفیت در طراحی رابط کاربری را ارائه کرده و همواره در حال پیاده ساری رابط های کاربری جدیدتر و پیشرفته تر گام بردارد.

پیاده سازی رابط کاربری

۴-طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا:

کاربران ممکن است وب سایت را با دستگاه های متفاوتی مشاهده نمایند. همانطور که میدانید در چند سال اخیر، با ورود گوشی های هوشمند و تبلت ها، موجب شده است که آمار مشاهده وب سایت ها توسط این دستگاه های هوشمند به طور چشمگیری بالا رود که اینجا مفهومی به نام سایت های ریسپانسیو و یا واکنش گرا نمود پیدا می کند. به عبارتی دیگر، وب سایتها باید طوری طراحی شوند که در تمامی این دستگاه ها به خوبی نمایش داده شوند. چون این دستگاه ها هرکدام از لحاظ اندازه صفحه نمایش با یکدیگر تفاوت دارند. به فرض مثال اگر سایتی فقط برای صفحه نمایش های کامپیوترهای شخصی طراحی شده باشند آن وقت در نمایش در صفحات دستگاه های موبایل با مشکل روبه رو می شوند که در این صورت دو مشکل جدی به وجود می آید: ۱- کاربر به خوبی با موبایل و یا تبلت نمی تواند محتویات سایت را مرور نموده و با قسمت های مختلف آن کار نماید. ۲- گوگل اخیرا اعلام نموده است که در الگوریتمهای جدید خود برای سایت هایی که به صورت واکنش گرا طراحی نشده اند رتبه منفی در نظر می گیرد و به صورت جدی به این گونه سایتها اخطار جدی داده است.

برای رفع این مشکل شرکت طراحی سایت وب افرا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها سایت های خود را به صورت صددرصد واکنش گرا طراحی می کند.

طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا

سخن آخر:

شرکت طراحی سایت یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران می باشد که توانسته با استفاده از کادر کاملا توانمند خود پروژه های بزرگی رو به اتمام برساند.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تاریخ : 1397/1/16 برچسب ها : شرکت طراحی سایت,طراحی سایت,


.
13:43

امروزه شاهده افزایش روز افزون استفاده از تلفن های همراه هوشمند و مخصوصا سیستم عامل اندروید هستیم. تلفن های هوشمند بیشترین سطح استفاده کننده را به خود اختصاص داده اند و نقش بالقوه ای را در زندگی ما ایفا می کنند و بسیاری از کارها با تلفن همراه قابل انجام است. شرکت نوپرداز در راستای هوشمند سازی و ارائه خدمات تلفن همراه اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل دارای سیستم عامل اندروید و ios می کند. صاحبان کسب و کار های مختلف باید توجه داشته باشند که طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از با اهمیت  ترین گام ها برای افزایش وسعت کار و بازدید کنندگان آن ها است پس بایستی در این زمینه با یک شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای در ارتباط باشند و مشاوره های لازم را نیز دریافت نمایند. یکی دیگر از زمینه های مهمی که طراحی اپلیکیشن در آن ضرورت دارد، استارت آپ ها و ایده های جدیدی است که فصد رشد و توسعه را دارند. امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از استارت آپ ها با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی به موقعیت مناسبی دست یافته اند و موفقیت های بزرگی داشته اند.

درست است که امروزه شبکه های اجتماعی مختلفی برای استفاده مردم شروع به فعالیت کرده اند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این شبکه ها محل مطمئنی برای خرید و فروش محصولات، مخصوصا محصولات دیجیتالی نخواهند بود. امروزه شاهد وقوع بسیاری از کلاهبرداری ها در این شبکه ها هستیم که این موضوع اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل برای صاحبان کسب و کار را مشخص می کند. پس استفاده از یک اپلیکیشن و فروشگاه اینترنتی می تواند سبب اعتبار بخشیدن به کسب و کار شما نیز بشود. اما چه نکات مهمی در طراحی اپلیکیشن های موبایل وجود دارند؟ مزیت های طراحی اپلیکیشن های موبایل چیست و چه شرکت هایی در این زمینه فعالیت دارند؟

نکات مهم طراحی اپلیکیشن موبایل

رابط کاربری مناسب و طراحی دقیق از جمله نکات مهمی است که باید در طراحی اپلیکیشن های موبایل در نظر گرفته شوند. طراحی شما باید در عین سادگی بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین برای ارائه خدمات وقت آن ها را تلف نکند. کارآمدی اپلیکیشن برای کاربران شما مهم ترین عاملی است که سبب استفاده آن ها از آن خواهد شد. قطعا کسی از اپلیکیشنی ناکارآمد و بی فایده استفاده نخواهد کرد. بهتر است برای درک بهتر این موضوع برترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی را بررسی کنید. سرعت اپلیکیشن و کارآمدی آن چیزی است که برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به این موارد نیز در طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود توجه ویژه ای داشته باشید. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز با بهره بردن از کادری حرفه ای اقدام به طراحی اپلیکیشن های کاملا حرفه ای و با کدنویسی اختصاصی برای مشتریان محترم شرکت می نماید.

طراحی اپلیکیشن موبایل برای شرکت ها

شرکت های خصوصی برای ارتباط بهتر با مشتریان خود اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل کرده اند تا کاربران از طریق اپلیکیشن دسترسی کامل و جامعی به اطلاعات شرکت دارند. برخی شرکت ها برای فروش محصولات و بازاریابی سریع اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل نموده و سفارشات خود را به راحتی از طریق موبایل دریافت می کنند. این روش علاوه بر افزایش اعتبار شرکت سبب راحتی کار مشتریان شده و رضایت آن ها را در پی خواهد داشت. پیشنهاد می شود اپلیکیشن موبایل شرکت خود را حداقل برای نسخه های اندروید و IOS طراحی کنید، زیرا اغلب مردم ایران از این دو سیستم عامل استفاده می کنند و طراحی سایر نسخه های اپلیکیشن را بعدا انجام دهید.
شرکت طراحی سایت نوپرداز یکی از شرکت های معتبر و فعال در زمینه طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد و آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود است.

در ادامه به بررسی مزیت هایی که طراحی اپلیکیشن های موبایل برای کاربران دارند خواهیم پرداخت و دلایل موفقیت آن ها را بررسی خواهیم نمود.

مزیت های طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟

  • پیشی گرفتن از سایر رقبا با استفاده از یک اپلیکیشن که روی تمامی دستگاه های تلفن همراه قابلیت دسترسی دارد.
  • کم شدن هزینه های مربوط به تبلیغات
  • به روز رسانی و ارتقاء آنلاین محصولات فروشگاه آنلاین
  • امکان سفارش آنلاین محصولات و ارائه خدمات مختلف به مشتریان
  • در دسترس بودن خدمات شما به صورت دائمی برای مشتریان 
  • انجام تبلیغات دائمی و برند سازی محصولات و خدمات 
  • افزایش اعتبار شما و افزایش اطمینان مردم به فروشگاه و کسب و کار شما
  • جلب رضایت مشتریان و کاربران اپلیکیشن شما با طراحی اپلیکیشنی مناسب برای آن ها

دلایل موفقیت اپلیکیشن های موبایل چیست؟

امروزه سرمایه گذاری در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل به یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در ایران شناخته شده است. اما چه عواملی باعث موفقیت در این زمینه می شود؟ آیا در طراحی اپلیکیشن نیاز به استفاده از روش ها و استراتژی های خاصی است؟ آیا می دانید برترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی کدام اند؟

در واقع دلیل اصلی موفقیت اپلیکیشن های موبایل، استراتژی به کار رفته در چرخه تولید آن ها می باشد. استفاده از متخصصان و برنامه نویسان حرفه ای و با سابقه، قیمت گذاری مناسب و به صورت رقابتی، انجام تبلیغات درست از جمله مهم ترین فاکتور هایی هستند که در روند تولید یک اپلیکیشن موبایل تاثیرات به سزایی دارند. به عنوان برترین اپلیکیشن های دنیا در سال 2017 می توان به ۱Weather، Applock اشاره داشت. در بین اپلیکیشن های ایرانی هم می توان اپلیکیشن های دیوار، باد صبا، جعبه ابزار، آپارات و تلگرام فارسی را به عنوان برترین ها برگزید.

طراحی اپلیکیشن نوپرداز؟

شرکت نوپرداز قبل از انجام هر عملی ابتدا به مشاوره و آنالیز نوع درخواست مشتری می پردازد و پس از آن با ارائه مشاوره های رایگان بهترین راه کار را به مشتریان خود ارائه خواهد داد. سپس اقدام به طراحی رابط گرافیکی زیبا و کاربر پسند می کند (که در بالا درباره اهمیت آن صبحت کردیم) و بعد به دست آمدن توافق در مرحله تایید گرافیک اقدام به وارد کردن اطلاعات و پیاده سازی و بهره برداری اپلیکیشن و سپس پشتیبانی می نماید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تاریخ : 1397/1/16 برچسب ها : طراحی اپلیکیشن موبایل,طراحی اپلیکیشن,


.
13:43

سیمای ظاهری وب سایت یکی از مهمترین جنبه های دست یابی شما به موفقیت است. قضاوت اولیه در مورد کالاها و خدمات شما از جلوه ظاهری سایت شما صورت می گیرد.

سایتهای اینترنتی ضعیف یکی از دلایل عمده ورشکستگی کسب و کار های کوچک اینترنتی هستند. هزاران کسب و کار اینترنتی خانگی تلاش می کنند تا به حیات آنلاین خود ادامه دهند. بیشتر آنها یا پول کمی در می آورند یا اصلا درآمدی ندارند و در نهایت سایت خود را در حالی که شکست خورده اند می بندند.

من در طول سال پیام های زیادی از کسانی که برای بازاریابی در اینترنت تلاش می کنند دریافت می کنم که آیا می توانم با دیدن وب سایتشان اشتباهاتی را که در طراحی وب سایت مرتگب شده اند به انها بگویم. من می توانم این کار را به محض اینکه سایت انها در وب نمایان شد انجام دهم اما بیچاره طراح سایت که مجبور است وقتی را برای یادگیری طراحی سایت صرف کند. چگونه یک وب سایت حرفه ای طراحی کند که مشخصا برای فروش محصولات و خدمات در نظر گرفته شده است.

اگر شما واقعا قصد موفق شدن دارید باید زمان لازم را برای یادگیری خود صرف کنید.

● ایجاد یک قالب:
وقتی شما طراحی وب سایتتان را شروع کردید هدف پیش رویتان باید ایجاد قالبی باشد که شما بتوانید برای هر صفحه وب سایت به کار برید. با این کار تمام صفحات وب سایت شما ظارهری یکنواخت پیدا خواهد کرد.

در واقع قالب یک نمونه صفحه وب ساده است که شامل صفجه شراحی شده، آرم، تصویر، لینک ، و فضایی وِیژه مطالب محتوایی می باشد. اما قالب های اتخابی شما هیچگونه اطلاعات محتوایی به همراه ندارند و این شما هستید که در هنگام طراحی این مطالب را فراخور نیاز به آن اضافه خواهید کرد.

● قالب بندی صفحات:
من مصرانه توصیه می کنم که تمام محتوای صفحات وب خود را در داخل جدول های HTML بگذارید. جدول ها به شما این امکان را خواهد داد که کنترل کاملی بر روی محتوای سایت و چگ.نگی نمایش آن داشته باشید.
به عنوان مثال شما می توانید سه جدول برای هر بخش از مطالبتان بکشید که بر روی هم قرار بگیرند. و در هر یک از این بخش ها به ترتیب از بالا به پایین عنوان مطلب، اصل مطلب و پایان مطلب را بگذارید. رعایت دقیق قطر جداول یکسان بودن عرض آنها و... می تواند در زیبا کردن صفحه کمک کند.

قرار دادن همه مطالب در یک جدول باعث کند شدن سرعت بارگذاری صفحه وب شما خواهد شد.
اگر شما تا به حال بدون استفاده از جدول یک صفحه وب طراحی کرده باشید می دانید که چه محدودیتهایی دارید مثلا مطالب شما چگونه نمایش داده خواهند شد. متن های شما به هم خواهد ریخت.مطمئنا عدم استفاده از جدول راه خوبی در طراحی یک وب سایت حرفه ای نیست.

جداول به شما این امکان را می دهند تا مطالب خود را در بخش هایی مجزا همچون یک صفحه روزنامه به نمایش بگذارید، ستون ها و سطر های مخصوصی طراحی کنید، و حتی جدول هایی اضافی با پس زمینه رنگی در داخل جداول مطالب محتوایی خود قرار دهید.

● ویترین شما:
صفحه اصلی سایت ویترینی برای کسب و کار شماست و از همین رو باید در همان نگاه اول به بازدیدکنندگانتان بفهماند که شما چه چیزی را ارائه می کنید.
اگر مشتریان بالقوه شما نتوانند کالا ها و خدمات شما را بیابند. به طور قطع وقت خود را برای یافتن آن بیهوده تلف کرده اند. آنها به سایت بعدی خواهند رفت و احتملا دیگر به سایت شما نخواهند بازگشت. آنها سایت شما را برای اهداف خاصی دنبال می کنند. آنها خواستار چیزهایی هستند که سایت شما به آنها عرضه می کند. چیزهایی را که آنها به دنبلش هستند را آماده کنید در این صورت شما سود خواهید برد.

داشتن یک نام تجاری می تواند نقش اصلی را در موفقیت شما بازی کند. مطمئن شوید که لوگو و شعار سایت خود را در بالای سمت چپ همه صفحات قرار داده اید. این کار به تنهایی به بازدیدکنندگانتان برای به خاط سپردن سایت کمک نخواهد کرد اما گذشته از این به صفحات شما جلوه و احساس یکسانی می دهد.
به جای اینکه تلاش کنید تمام مطالب خود را به نوعی در صفحه اصلی بگنجانید، به دنبال راهی باشید تا بخش هایی را ایجاد نمایید. این بخش ها می تواند شامل نکات برجسته ای باشد که بوسیله لینک به اطلاعات بیشتر ختم می شود.

بسیار بهتر است که در صفحه اصلی خود عناصر ضروری زیادی بگنجانید و آن ها را به صفحات حاوی اطلاعات جزیی تر لینک دهید.

● پیمایش صفحات:
وقتی شروع به طراحی ضفحات می کنید به خاطر داشته باشید که بازدیدکنندگان ممکن است از صفحه ای به غیر از صفحه اصلی وارد سایت شما شوند. اطمینان حاصل کنید که در تمام صفحات لینکهای مناسبی برای تسهیل در پیمایش بازدیدکنندگان سایت قرار داده اید. لینکهای خود را در بالا و پایین و همچنین در دو جهت راست و چپ قرار دهید. برای اینکه لینکها مرتب در کنار هم قرار گیرند و همچنین به صورت مطلوب سازمان دهی شوند و از ظاهر یکن.اخی برخوردار باشند از جداول استفاده کنید.

تلاش کنید تا تعداد کلیک های لازم برای رفتن از صفحه اصلی به صفحه مقصد از 3 کلیک و یا جداکثر 4کلیک تجاوز نکند.

● قلم ها:
متن یکی از مهمترین بخش های صفحات وب را تشکیل می دهد. روشی که برای نشان دادن متن در سایت خود به کار می برید عامل مهمی در موفقیت شما ست

به طوری که می تواند سایت شما را خیلی حرفه ای و یا خیلی ساده جلوه دهد. وقتی که متن را در صفحات وب خود جای می دهید همیشه در استفاده از قلم ها ثابت عمل کنید. به عبارت دیگر قلم های گوناگون را در سایت خود به کار نبرید.

قلم های استانداردی که در اینترنت استفاده می شوند ArialوVerdana هستند. اندازه استاندارد برای متن ها 2 می باشد. ArialوVerdana به این دلیل به عنوان قلم های استاندارد معرفی می شوند که برای خواندن در صفحه نمایش کامپیوتر راحت تر هستند.
تیتر هایی که به قلم هایی با اندازه درشت تر نیاز دارند از این نظر کمی متفاوت هستند. عامه پسند ترین قلم مورد استفاده برای تیتر ها Georgia است که در اندازه های درشت تر زیبا تر هم می شود.

● پس زمینه و رنگهای متن:
در هنگام گزینش پس زمینه و رنگ های متن صفحات وب دقت لازم را صرف کنید. پس زمینه های شلوغ خواندن متن را دشوار خواهد ساخت و توجه بازدیدکننده را ازهدف اصلی منحرف می سازد.

به علاوه همیشه به یکنواختی پس زمینه های تمامی صفحات وب سایت توجه کنید.
رنگهای سایت را نیز با دقت انتخاب کنید چراکه رنگها نشان دهنده روحیات شما هستند و به خوبی می توانند بر روی بازدیدکنندگان شما اثر کنند.

رنگهای روشن، مثل زرد و نارنجی موجب می شود که بازخوردی شاد و بشاش از شما نمایش دهد. رنگ های آبی و ارغوانی اثرات آرامش بخش دارند. رنگهی تیره همچون قهوه ای و سیاه اثرات غمگین کننده دارند.


منبع: سایت سرزمین دانلود

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
13:41

سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا اظهار داشت : مهمترین اصل در خریدهای اینترنتی، خرید از فروشگاههای دارای نماد اعتماد الکترونیک است و برای صحت نماد این فروشگاهها با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیک در صفحه فروشگاه اینترنتی صفحه ای برای شما باز می گردد که مشخصات فروشگاه اینترنتی و تاریخ اعتبار آن درج شده است.

به کدام فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان اعتماد کرد؟/ در عملیات‌های درگاه بانکی حواستان به به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر گفت : بیشترین صفحات فیشینگ شناسایی شده مربوط به فروشگاه های اینترنتی است که فاقد مجوز لازم نماد اعتماد الکترونیک (enamad)است.

سرهنگ علیرضا آذردرخش با بیان اینکه نماد اعتماد الکترونیک از سوی مرکز توسعه و تجارت الکترونیک به فروشگاههای اینترنتی اعطا می گردد، اظهار داشت : اعطای این نماد در راستای نظارت بر فعالیت فروشگاههای اینترنتی در فضای سایبر و تامین امنیت خاطر خریدارن از فروشگاه اینترنتی است. 

وی افزود: درگاه های بانکی که در برخی سایتهای فروشگاهی برای پرداخت بهای خرید وجود دارد جعلی می باشد که تلاش دارد تا اطلاعات بانکی کاربران را به سرقت ببرد. 

این مقام مسوول ادامه داد: فروشگاههای دارای نماد اعتماد الکترونیک از درگاههای بانکی جعلی استفاده نمی کنند زیرا نظارت بر روی این فروشگاهها اینترنتی وجود دارد و اطلاعات گردانندگان فروشگاه های اینترنتی در هنگام دریافت نماد اعتماد الکترونیک از سوی مرکز توسعه تجارت اخذ شده تا در صورت مشاهده تخلف، به راحتی به آنها دسترسی داشته و اعمال قانون برای آنها صورت گیرد. 

وی در توصیه به کاربران فضای سایبر گفت: چگونگی خرید از فروشگاه های اینترنتی در روند کاهش جرائم فضای سایبر موثر است و از به دام افتادن کاربران جلوگیری می کند. 

سرهنگ آذردرخش ادامه داد: مهمترین اصل در خریدهای اینترنتی، خرید از فروشگاههای دارای نماد اعتماد الکترونیک است و برای صحت نماد این فروشگاهها با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیک در صفحه فروشگاه اینترنتی صفحه ای برای شما باز می گردد که مشخصات فروشگاه اینترنتی و تاریخ اعتبار آن درج شده است. 

وی ضمن بیان اینكه با وارد کردن آدرس در آدرس بار مطمئن شوید سایت فیشینگ نیست، اظهار داشت :  اگر بر روی نشان نماد اعتماد الکترونیک کلیک کنید به سایتی با آدرس http://www.enamad.ir وارد می شوید، همچنین با کلیک بر روی صفحه نیز می توان از عکس نبودن اطلاعات نمایش داده شده فروشگاه اینترنتی دارای مجوز مطمئن شد ، در این خصوص آدرس سایت نمایش داده شده در پروفایل نماد با آدرس فروشگاه اینترنتی باید یکی بوده و هیچ تفاوتی نداشته باشد. 

سرهنگ آذردرخش گفت: کاربران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر (لیست کسب و کارهای دارای نماد و...) می توانند به سایت www.enamad.ir مراجعه نمایند. 

سرپرست اداره پیشگیری مرکز تشخیص و پیشگیری فتا ناجا در خصوص درگاههای بانکی متصل به سایت های فروشگاهی نیز گفت: کاربران در هنگام عملیات بانکی در این درگاهها مطمئن شوند که درگاه بانکی واقعی است و صفحه جعلی نیست و برای اطمینان از این موضوع باید درگاه بانکی با HTTPS شروع شده باشد. 

سرهنگ آذردرخش با اشاره به اینكه استفاده از صفحه کلیدهای مجازی نیز از سوی کاربران فراموش نگردد،  افزود: در صفحات فیشینگ بانکی کدهای امنیتی موجود در صفحه محدود و تکراری است، در صورتی که در صفحات بانکی با بارگزاری مجدد این کدها تغییر کرده و کد جدید می آید. 

این مقام مسوول هرچند به تازگی مشاهده شده برخی از سودجویان سایبری با جعل نماد اعتماد الکترونیک(enamad) به دنبال سرقت اطلاعات بانکی قربانیان می باشند؛ در توصیه به کاربران بر رعایت نکات ایمنی بسیار جزئی تاکید کرد و گفت: مهمترین نکته در جهت ناکام گذاشتن فیشر ها(طراحان صفحات فیشینگ) رعایت نکات ساده ایمنی همچون تایپ کردن آدرس سایت و توجه به داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. پس از کپی کردن یا رفتن به لینک هایی که در سایت های مختلف ارائه شده باید خودداری کنید و همواره به یاد داشته باشید که تمامی سایت های مهم در فرم های ورود اطلاعات خود از پروتکل https استفاده می کنند. 

وی در پایان اظهار داشت : پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام نمایند.
منبع: سایت yjc

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
13:40

بی شک آنکه یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش اینترنتی، افزایش بازدید کنندگان از سایت است؛ البته وب سایت شما باید به درستی طراحی شده باشد و مشتری را متقاعد به خرید نماید. اما این کار چگوه انجام می پذیرد؟

خبر خوب آن است که خرده فروشان آنلاین اهرم هایی دارند که برای این راهبرد باید گرد هم بیایند. این یک راهنمای عملی است، که به ما کمک می کند که این اهرم ها را بشناسیم و بهینه سازی سایت را با کمک آنها عملی کنیم و در نهایت ترافیک فروش را بالا ببریم.

1- افزایش میزان دیده شدن در موتور های جستجو

این روزها موتورهای جستجو نخستین جایی است که بیشتر مردم زمانی که بدنبال خرید آنلاین یک کالا می گردند به آن سر می زنند و بدون شک این نخستین جایی است که باید بدنبال مشتریان آنلاین تازه خود باشید. اگر بازاریابی آن است که در زمان مناسب در جای مناسب باشیم بی شک موتورهای جستجو این توانایی را به شما می دهند که آن را انجام دهید.

در هرحال اگر برای تبلیغ خود با بهره گیری از کلمات کلیدی پولی پرداخت می کنید و یا فروشگاه اینترنتی خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید راه اشتباهی نرفته اید و بی شک پاسخ آن را دریافت می کنید.

2- ایجاد محتوای چشمگیر

یکی از راه های خوبی که می توانید تعداد بازدیدهای خود را با آن افزایش دهید و مشتریان تازه ای داشته باشید این است که آن ها را جذب محتوای موردپسندشان کنید که کالا یا خدمات شما را نیز دربر می گیرد. برای این کار باید تصور مناسبی از بازار هدف خود داشته باشید، بنابراین کمتر مانند یک خرده فروش بیاندیشید و بیشتر مانند یک عمده فروش فکر کنید.

درباره بازاری که می خواهید کالایتان را در آن بفروشید فکر کنید، مانند یک کارشناس بازار فکر کنید و قدرت کلمات را باور داشته باشید و به مکان مناسبی که باید در آن تبلیغ کنید فکر کنید و ببنید مردم چه می خواهند؟

3- نفوذ بیشتر در رسانه های اجتماعی

زمانی که محتوای چشمگیر خود را ایجاد کردید نیاز دارید تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و به آن ها نشان دهید که چه محتوای چشمگیری تولید کرده اید، بنابراین باید با مشتریان و مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. هیچ راهی بهتر و موثرتر از شبکه های اجتماعی و دنبال کنندگان آن ها پیدا نمی کنند، آن ها برای خواندن و به اشتراک گذاشتن محتوای شما پایه اند! شک نکنید.

Face Book, Twitter, You Tube, Stumble Upon شبکه هایی مانند  از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی اینترنتی ای هستند که در گوشی های هوشمند نیز جای گرفته اند، برپایه پژوهش های انجام شده شبکه اجتماعی فیسبوک برترین اجتماعی است که یک خرده فروش برای جذب مشتریان و افزایش آن ها در اختیار دارد. فیسبوک برای اشخاص حقوقی و برندها امکان ایجاد یک صفحه تجاری را فراهم کرده است. به فیسبوک به عنوان شعبه ای از فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

4- توسعه تبلیغات  چاپی و آن لاین

راه های آنلاین و آفلاین بسیاری برای تبلیغ کالای خود در اختیار دارید، راه هایی که برخی چنان توسعه ای را برای کسب و کار اینترنتی شما فراهم می کنند که شاید یک شبه ره صد ساله روید. پس بودجه ای را برای تبلیغات محیطی یا تبلیغات بنری یا نوشتاری آنلاین کنار بگذارید، اگر کسب و کار شما دندانگیر باشد پشیمان نمی شوید. Google Display Network آشنا شوید، GDN امکان این را به شما می دهد تا تبلیغات خود را در Google Adwords قرار دهید، آن را مدیریت کنید، بهینه اش کنید، هدفمند عمل کنید و بازخوردهای خود را ارزیابی کنید. 

5- عضو شدن در شبکه های معرفی

سایت هایی که با گرفتن مبالغی ترافیک فروشگاه اینترنتی شما را بالا می برند. این وب سایت ها برپایه قانون پرداخت به ازای بازدیدکننده (Cost Per Acquisition – CPA) کار می کنند، مزیت نسبی این روش ریسک پایین هزینه تبلیغ به ازای باخورد است، یعنی شما به ازای بازخوردی که دارید پول پرداخت می کنید هرچند نباید انتظار داشته باشید همه ترافیکی که به سمت وب سایت شما سرازیر می شود مشتریان شما باشند.

6- استخدام بازاریاب با مهارتهای لازم

برای مدیریت برند آنلاین خود یک بازاریاب اینترنتی استخدام کنید، بازاریاب هایی که دنیای مجازی را به خوبی می شناسند و به زبان وب سخن می گویند، شبکه های اجتماعی را به تسخیر خود در می آورند، توییت می کنند، استاتوس می گذارند یا وبلاگ می نویسند، در وب جستجو می کنند و با اصول بهینه سازی موتورهای جستجو به خوبی آشنا هستند.

منبع: سایت پیک پک


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
13:39

معرفی سئو

سئو از عبارت Search engine optimization و کلمه اختصاری آن در زبان انگلیسی SEO می باشد. سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستجو و مجموعه روش هایی می باشند که نمایش مناسب تر وب سایت توسط موتور های جستجو را در به دنبال خواهند داشت. در حقیقت سئو مجموعه ای از قانون ها است که توجه داشتن به آن ها توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) می تواند باعث بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو گردد. SEO همیشه با تحقیق، حسابرسی و آنالیز شروع خواهد شد و با رعایت اصول و قوانین تعیین شده به سرانجام خواهد رسید. اما سوالی که این جا وجود دارد این است که آیا سئو هر وب سایتی با وب سایت دیگر تفاوت دارد یا همه وب سایت ها از یک مدل قانون سئو پیروی می کنند؟

وب سایت ها با هم متفاوت هستند و ساختن وب سایت در هر صنعتی متفاوت می باشد، به همین خاطر بهترین شرکت های طراحی وب سایت دنیا می کوشند تا پیش بینی های لازم را انجام دهند و سپس به مشتریان خود تضمین دهند. اما چرا باید به سئو اهمیت داد؟ چرا اغلب کسب و کار های اینترنتی وابسته به سئو و بهینه سازی سایت هستند؟ مگر هزینه های تبلیغات در گوگل چقدر است که سایت ها به سئو نیاز دارند؟

ضرورت سئو سایت برای صاحبان کسب و کار

اغلب مشتریان پس از این که وب سایت خود را تحویل می گیرند اطلاعات زیادی در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو ندارند. برخی از مشتریان فکر می کنند که پس از این که سایت آن ها در صفحه اینترنت به نمایش در بیاید، تعداد زیادی کاربر و بازدید کننده خواهند داشت. اما در حقیقت جهت دیده شدن بهتر سایت در صفحات اینترنتی توجه به بهینه سازی و رعایت نمودن قوانین سئو با اهمیت ترین نکته ای می باشد که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند تا با بهبود رتبه وب سایت آن ها بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. با توجه به رقابت سنگین فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های تبلیغاتی امروزه اغلب کسب و کار ها نیازمند استفاده از یک وب سایت مناسب برای توسعه فضای کار خود هستند. همچنین شما باید مراقب باشید تا با استفاده از روش های سئو کلاه سیاه وب سایت و کسب و کار اینترنتی شما دچار اختلال نشود. استفاده از روش های نادرست سئو ممکن است باعث شود وب سایت شما ماه ها یا حتی سال ها از نتایج موتور های جستجو حذف گردد.

در نتیجه می توان گفت که با توجه به افزایش روز افزون هزینه های تبلیغات اینترنتی، سرمایه گذاری در زمینه سئو یکی از بهترین روش های برند سازی کسب و کار شما محسوب می شود. توصیه ما به مشتریان این که است که حتما در هنگام طراحی سایت با متخصصین سئو و بهینه سازی وب سایت مشورت داشته باشند و بدین ترتیب بهترین نتیجه ممکن را دریافت نمایند.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

در بازار رقابتی امروز جستجوگر ها نقش بسیار با اهمیتی را دارا هستند. روزانه تعداد زیادی کاربر با جستجو در موتور های جستجو مانند گوگل به دنبال پاسخ سوالات و یا حل مشکلات خود هستند. اگر شما یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می تواند به کسب و کار شما کمک نماید و شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید. امروزه سرمایه گذاری در زمینه سئو یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت شرکت ها و کسب و کار های در حال توسعه است. در هر صورت بستگی به خودتان دارد که ترجیح می دهید از تبلیغات کوتاه مدت با هزینه های بالا استفاده کنید یا تبلیغاتی دائمی و موثر؟ شاید بتوان گفت برای یک کسب و کار اینترنتی سئو به معنی همه چیز است!

بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو لازم است زیرا:

  • اکثر کاربران موتورهای جستجو به احتمال قوی بر روی یکی از پیشنهادات برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند، پس برای جذب نمودن بازدید کنندگان بیشتر شما باید بتوانید وب سایت خود را در صفحات اول جستجو قرار دهید.
  • کاربران به موتورهای جستجو اطمینان می کنند و حضور وب سایت شما در موقعیت های برتر برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد مردم به وب سایت شما را افزایش می دهد.
  • سئو برای تبلیغات شبکه های اجتماعی وب سایت ها لازم است. افرادی که وب سایت خود را با جستجو در Google یا یاهو می یابند، احتمال بیشتری وجود دارد که این وب سایت را در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.
  • سئو می تواند شما را از رقیب هایتان یک گام جلوتر قرار بدهد. اگر دو وب سایت هر دو یک چیزی را به فروش برسانند، موتور جستجو بهینه سازی وب سایت برای کاربران خود وب سایتی را پیشنهاد می دهند که بیشتر مورد توجه بوده و دارای رتبه بهتری است.

استراتژی شرکت نوپرداز در سئو وب سایت

با توجه به اهمیت زیاد سئو و بهینه سازی موتور های جستجو، شرکت نوپرداز با بهره بردن از کادری با تجربه و حرفه ای در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت در موتور های جستجو به مشتریان خود این اطمینان را خواهد داد که به روز ترین خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را در اختیار آن ها قرار دهد. استفاده از ابزار های سئو به روز در دنیا و گزارش دهی های روزانه تنها بخش کوچکی از فعالیت های شرکت نوپرداز در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها توسط موتور های جستجو است. توجه داشته باید که انتخاب استراتژی درست راز موفقیت سئو وب سایت شما خواهد بود و سعی کنید در این زمینه حتما به اندازه کافی وقت بگذارید. بررسی برترین رقبای اینترنتی شما و طراحی استراتژی های حرفه ای برای سبقت گرفتن شما از آنان از جمله اصول مهم شرکت نوپرداز می باشند.

ابزار سئو نوپرداز

شرکت نوپرداز با ارائه ابزار آنالیز نوپرداز سئو این امکان را فرآهم آورده است تا کاربران، مدیران وب سایت ها و تمامی وب مسترها بتوانند به آسانی و به صورت رایگان از ابزارهای پیشرفته شرکت نوپرداز برای آنالیز وب سایت مد نظر خود بهره مند گردند. از جمله مهم ترین خدمات ابزار سئو شرکت نوپرداز عبارتند از:

  • بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • بررسی رتبه الکسا و MOZ
  • بررسی صفحه و جایگاه

کسب رتبه های برتر گوگل

شرکت نوپرداز با داشتن تجربه فراوان و امکانات به روز  بهینه سازی وب سایت ها توسط موتور های جستجو، به مشتریان خود کمک می نماید تا در یک بازه زمانی مناسب وب سایت مد نظر آن ها را در بین برترین صفحات بازدید گوگل قرار دهد. شرکت نوپرداز با بهره بردن از ابزار های به روز در زمینه سئو و کادری متخصص سعی دارد تا بهترین نتیجه و رتبه را توسط موتور های جستجو مختلف از جمله گوگل برای وب سایت اینترنتی شما کسب نماید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
13:38
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به شرکت طراحی سایت می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراح : بلاگ مهر